Saturday, November 12, 2011

[Diary] Si Chomell Kesayanganku


Hari yang kurang syok laa…

Sedang hatiku berkobar-kobar ingin mempelajari ilmu Internet Markering ini, banyak sangat dugaan yang ‘entah ape-ape entah’. Aku kurang sihat hari ini, walaupun tidak masuk kerja tetapi kerja mesti ‘kena beres’, segalanya aku lakukan melalui telefon. ‘wa followup by phone jee beb’ Segalanya selesai tepat pada pukul 9.00 pagi dan bantal yang tadinya melambai-lambaiku, kini menyanyikan lagu syahdu untuk mendodoiku tidur. Namun si ‘baby boy’ku asyik menangis tanpa segan dan silu.

New Born

Setelah siap dimandikan dia tetap tidak mahu lelapkan mata, terpaksalah aku bergilir dengan si ‘mama’ yang masih dalam pantang melayan karenah si kecil ini. ‘Perutnya masuk angin, terkentu2’ ya ini masalah si dia hari ini, ‘kesian si bucuk ni’. Sehingga petang aku masih tidak menyentuh laptop, apatah lagi untuk dapat tidur dengan nyenyak.

Sekarang jam menunjukkan pukul 8.00 malam, aku berkain pelekat menunggu masuk waktu Isyak sambil update entry baru dalam blog ini dan berazam untuk memastikan malam ini dapatlah kiranya aku ‘menye study kan’ diriku ini. Subjek pertama ialah Email Marketing. Aku beri masa pada diri sendiri hanya seminggu sahaja untuk faham dan mencuba teknik promosi di internet ini dengan jayanya, insyallah….

Si chomell ku...
-Prooott si chomell ku kentut lagi, belom baik benar perutnya…. 8.10pm-

1st RULE : You do not talk about Fight Club blog
2nd RULE : You DO NOT talk about Fight Club blog
3rd RULE : Setelah membaca setiap nukilanku sila beri sedikit nasihat, cadangan, kutukan, komen dan idea. (ia sangat2 diperlukan, lebih2 lagi dari sahabat2 yg sudah lama dalam bidang online business ini.)
4th RULE : Sila follow 3rd RULE (juga memerlukan pandangan dan motivasi dari sahabat yang lain)
Dan yang terakhir 5th RULE : Harap pembaca sekalian patuhi semua RULES dalam blog ini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...