Tuesday, November 22, 2011

[Diary] Aku Tubuh Syarikat

Semalam, tanggal 21-11-2011, alhamdulillah.... aku telah selesai mendaftarkan syarikatku dengan nama "BaRaKaH SERVICES", semoga mendapat berkat & keredhan-Nya dengan setiap apa yang aku telah dan akan usahakan, amin. Perhidmatan yang ditawarkan ada 3 jenis secara amnya: 

1.) Perhidmatan dalam bidang logistik & pergudangan
2.) Perhidmatan dalam bidang IT, Multimedia & Perniagaan Internet
3.) Perhidmatan dalam bidang kereatif - Juru Foto, Landskap & Designer

Semoga segala usaha untuk terus FIGHT! dalam meneruskan hidup tanpa bekerja makan gaji akan terus konsisten dan sentiasa berada pada jalan yang lurus.

-barkat selamat~-

1st RULE : You do not talk about Fight Club blog
2nd RULE : You DO NOT talk about Fight Club blog
3rd RULE : Setelah membaca setiap nukilanku sila beri sedikit nasihat, cadangan, kutukan, komen dan idea. (ia sangat2 diperlukan, lebih2 lagi dari sahabat2 yg sudah lama dalam bidang online business ini.)
4th RULE : Sila follow 3rd RULE (juga memerlukan pandangan dan motivasi dari sahabat yang lain)
Dan yang terakhir 5th RULE : Harap pembaca sekalian patuhi semua RULES dalam blog ini.

2 comments:

TaTJ said...

InsyaAllah semoga mendapat keberkatan rezeki yg diperolehi itu Tuan...ambo pn sedang&masih mencari ilmu dlm bizness ni...hanya rezeki tak der lg...apa pun Semoga berjaya Tuan, dlm urusan perniagaan tuan tersebut...setiap perkara yg tuan lakukan berkenaan bizness ni ambo doakan ia mendapatkan keberkatan dunia&akhirat...

Unknown said...

Terima Kasih @TaTJ, sudah 2 tahun saye belajar sambil membuat bermacam2 bizns secara part time. Kini ALLAH S.W.T telah kalbulkan doa saye, setelah diberhentikan kerja ALLAH tunjukkan jalan untuk berbizns, semua yg terjadi ade hikmahnya... Alhamdulillah semakin bersemangat sekarang untuk berbizns.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...