Wednesday, November 23, 2011

[Diary] Entry ke-10


Salam hormat para bloger sekalian. 
Untuk blog yang sangat-sangat baru ini, dalam entry ke-10 akanku update sedikit sebanyak  progress pembelajaranku dalam bidang business online ini. Aku juga ada menyediakan BUKU TAMU dan ChatRoom untuk para bloger yang sudi singgah diblogku ini. 
Di dalam first entry ku, ada menyebutkan tentang rules dalam blog ini, dan rules nya adalah:
1st RULE : You do not talk about Fight Club blog
2nd RULE : You DO NOT talk about Fight Club blog
3rd RULE : Setelah membaca setiap nukilanku sila beri sedikit nasihat, cadangan, kutukan, komen dan idea. (ia sangat2 diperlukan, lebih2 lagi dari sahabat2 yg sudah lama dalam bidang online business ini.)
4th RULE : Sila follow 3rd RULE (juga memerlukan pandangan dan motivasi dari sahabat yang lain)
Dan terakhir, 5th RULE : Harap pembaca sekalian patuhi semua RULES dalam blog ini.

Yeahhh~ RULES utk para fighter, Tiada yang serius melainkan rules yang serius… L.O.L.
Bersatu kita teguh!

‘Update siket…’ Segalanya berjalan dengan lancar namun untuk faham & menghabiskan modul bab “email marketing ” ini sangat mengambil masa. Mungkin kerana modul yang saya gunakan sangat terperinci, lengkap dan lebih tutorial dari kebiasaanya teori sahaja. Modul yang sangat berharga. Harapanku selewat-lewatnya hujung minggu depan ‘mesti dah master bab ini’. ‘Harap2 laaa dapat cepat faham dan terus buat…’

Sekali lagi ditegaskan kelab-perjuangan.blogspot / fight club blog ini bukan blog yang diwujudkan untuk ‘melancarkan perang ke, mewujudkan organisasi haram ke, skaud berani mati ke, atau ape2 lah yang ngeri, ia x ade kena-mengena langsung beb’. Blog ini adalah menceritakan sebuah kisah klasik seorang yang telah diberhentikan kerja dan berusaha fight! untuk kerja sendiri dengan menceburi bidang business online. Segala suka-duka yang akan ditempuhi untuk menjadi seorang Internet Marketer yang berjaya akan dilakarkan dalam setiap entry...

Mari menjana pendapatan di internet dengan cara yang betul.

kelab-perjuangan.blogspot / fight club blog” – mencari teman-teman bloger yang berminat untuk memulakan business online atau sekurang-kurangnya menjana pendapatan di internet sama-sama belajar, berkongsi ilmu dan info serta perbincangan ilmiah. Blog ini akan berkongsi artikal & tips-tips menarik berkaitan dengan apa yang di “perjuangkan” didalamnya. 

Blog ini juga akan berkongsi info dan e-book yang menjadi rujukan kepada teman bloger lain supaya dapat inspirasi dari bahan ilmiah tersebut. Yang paling penting blog ini sangat memerlukan segala pandangan, nasihat, kritikan, kutukan, idea, dan support dari bloger lama dan baru, dari peniaga-peniaga internet yang dah success atau yang baru bermula, dan akhir sekali dari Internet Maketer yang hebat-hebat sekalian.

ENTER to SUCCESS

-Fight! For your right beb.-

1st RULE : You do not talk about Fight Club blog
2nd RULE : You DO NOT talk about Fight Club blog
3rd RULE : Setelah membaca setiap nukilanku sila beri sedikit nasihat, cadangan, kutukan, komen dan idea. (ia sangat2 diperlukan, lebih2 lagi dari sahabat2 yg sudah lama dalam bidang online business ini.)
4th RULE : Sila follow 3rd RULE (juga memerlukan pandangan dan motivasi dari sahabat yang lain)
Dan yang terakhir 5th RULE : Harap pembaca sekalian patuhi semua RULES dalam blog ini.

3 comments:

r-5 said...

peh bro nanti dah master boleh tolong ajar saya sama sama naik baru best.. hehe. jangan risau gua jadi follower bro. :)

Unknown said...

hehee sama2 laa kita belajar, nanti saya akan update jika ade ilmu yg berguna juga berkongsi tips yg membina...

Anonymous said...

Semoga anda terus berusaha untuk mencapai cita-cita anda... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...